چه زمانی نیاز به لوله بازکن داریم؟

لوله-بازکن-در-مشهد
در این مقاله می خوانید

گرفتن لوله های فاضلاب حمام، دستشویی و ظرفشویی، مشکلی است که هر چند وقت یک بار احتمال دارد با آن روبرو بشویم. از زمانی که لوله‌های فاضلاب به وجود آمدند، مشکل گرفتن لوله های فاضلاب هم به وجود آمد و در کنارش نیاز به لوله بازکنی مطرح شد.

افزایش حجم این مشکلات باعث به وجود آمدن شرکت‌های خدمات فنی و لوله بازکنی های مختلف در شهرها شده است. این مشکل یکی از آزاردهنده ترین مسائلی است که می تواند برای خانه پیش بیاید. گاهی اوقات در صورتی که گرفتگی لوله شدید نباشد، امکان انجام لوله بازکنی با استفاده از محلول لوله بازکن و یا لوله بازکن به روش خانگی وجود دارد.

لوله بازکنی ارزان و فوری

تقریبا همه می دانیم که گرفتگی لوله در چه مواقعی آشکار می شود. ممکن است که راه آب سینک ظرفشویی بسته شود، آب به راحتی از راه آب حمام پایین نرود و یا اینکه شاهد گرفتگی لوله آب آشامیدنی و گرفتگی لوله فاضلاب حیاط باشیم.

از طرفی دیگر، استشمام بوهای ناخوشایند و نامطبوع در حمام و دستشویی و یا آشپزخانه نشان از مسدود بودن راه فاضلاب دارد و لازم است که قبل از مسدود شدن راه فاضلاب به طور کامل، برای رفع آن اقدامات لازم را انجام بدهیم.

لوله بازکنی حمام

معمولاً اولین کاری که برای لوله بازکنی در حمام انجام می دهیم این است که سعی می کنیم مسیر راه آب را از مو و مواد دیگر پاک کنیم. برای لوله بازکنی ارزان می توانید از یک رخت آویز فلزی لباس استفاده کنید و خوب خمیدگی آن را صاف نمایید.

سپس یک طرف چوب لباسی را در انتها به شکل قلابی کوچک خمیده کنید. آن را به داخل لوله بفرستید و سعی کنید که محتویات داخل لوله را بیرون بکشید. سعی کنید اجسام خارجی را به سمت بیرون بیاورید نه این که بیشتر آن ها را به پایین هل بدهید.

تا حدی که ممکن بود همه‌ی محتویات داخل لوله را بیرون آوردید، سپس مقدار زیادی آب داغ را به داخل لوله بریزید تا مسیر به طور کامل باز شود. همچنین می توانید از محلول نمک و سرکه به عنوان محلول لوله بازکن خانگی استفاده نمایید. ترکیب مناسب برای ساخت این محلول لوله بازکن، یک سوم فنجان نمک و یک سوم فنجان سرکه است. ترکیب فوق را داخل لوله بریزید و ۱۰-۱۵ دقیقه صبر کنید و پس از آن حجم زیادی آب داغ را داخل لوله بریزید.

لوله-بازکن-در-مشهد

لوله بازکنی نانو مشهد

چناچه خودتان نتوانستید کار لوله بازکنی را به تنهایی انجام دهید، می توانید از شرکت لوله بازکنی نانو مشهد درخواست سرویس خود را ثبت نمایید.

روش های بازکردن لوله مختلفی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد که با توجه به شرایط لوله و شدت گرفتگی از آنها استفاده می‌شود.

لوله بازکنی با فنر لوله بازکن

فنر لوله بازکن، یکی از ابزار لوله بازکنی است که می تواند برای رفع بسیاری از گرفتگی های فاضلاب موثر باشد. فنرهای لوله بازکنی از جنس فولاد و با انعطاف زیاد هستند که می‌توانند تقریباً هرگونه گرفتگی لوله ها را باز کند. تقریباً تمامی شرکت های لوله بازکنی از فنرهای لوله بازکن به همراه دستگاه لوله بازکنی برای باز کردن انواع چاه و لوله فاضلاب استفاده می کنند.

این وسیله بسیار کاربردی است اما حتماً باید طرز استفاده ی صحیح آن را بلد باشیم و هنگام کار با آن نکات ایمنی لازم را رعایت کنیم در غیر اینصورت می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به سیستم‌ لوله‌کشی ساختمان یا خود فرد وارد کند.

فنر لوله بازکن برای برطرف شدن گرفتگی چاه های توالت بسیار مناسب و پرکاربرد است و به نوعی لوله بازکنی ارزان محسوب می شود. فاضلاب مسدود شده در داخل لوله توالت به راحتی توسط فنر لوله بازکن باز می شود و سریعا مسیر فاضلاب باز خواهد شد.

محلول لوله بازکنی

روش دیگر برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، استفاده از محلول لوله بازکن است که خاصیت اسیدی محلول می تواند گرفتگی لوله ها را برطرف کند. روش استفاده از محلول لوله بازکن که به نوعی جز لوله بازکنی ارزان سریع محسوب می شود، نیاز به تجربه و تخصص بالا دارد. در استفاده از محلول های لوله بازکنی باید بسیار محتاط بود و نکات ایمنی را کاملا رعایت کنید. استفاده از این محلول ها وقتی موثرتر خواهد بود که محلول لوله بازکنی همراه با فنر لوله بازکنی استفاده شود.

لوله بازکن در مشهد

از خدمات لوله بازکنی در مشهد و شبانه روزی ما بهره‌مند شوید و امنیت آسوده‌ای را در هر لحظه تجربه کنید. برای ثبت درخواست خدمات لوله بازکنی در مشهد میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره های تماس ۰۹۱۵۰۴۷۲۸۰۷ تماس بگیرید. ما در تمامی ۳۶۵ روز سال و بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *